شهرداری سروستان


دوشنبه 10 اردیبهشت 1403

🔶 به مناسبت هفته نکوداشت شهرداری‌ها و دهیاری‌ها انجام شد
    
تعداد بازدید: 767
    
زبان : فارسی
         
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1400/4/18

🔶 به مناسبت هفته نکوداشت شهرداری‌ها و دهیاری‌ها انجام شد

🌲اخبار شهرداری سروستان🌲
🔶 به مناسبت هفته نکوداشت شهرداری‌ها و دهیاری‌ها انجام شد
💢 دیدار صمیمانه سرپرست شهرداری و رئیس شورای اسلامی شهر با کارکنان شهرداری سروستان
✍✍به مناسبت فرارسیدن ۱۴ تیرماه روز شهرداری ها و دهیاری‌ها، سرپرست شهرداری و رئیس شورای اسلامی شهر با کارکنان شهرداری سروستان دیدار و گفت وگو کردند.
مهندس شیروانی در این نشست ضمن تقدیر و تشکر از تمام کارکنان شهرداری بیان داشت فعالیت کارکنان در حوزه شهرداری از جمله سخت ترین کارهاست در عین حال کارکنان شهرداری با کمترین حقوق نسبت به دیگر ارگانها نهایت تلاش خود را جهت جلب رضایت شهروندان و در حیطه قانون انجام وظیفه می نمایند .
شهردار سروستان اظهار داشت : پرسنل شهرداری علاوه بر انجام وظایف ذاتی خود، به تکریم بیش از پیش ارباب رجوع تاکید نمود و همچنین تمام امور مراجعه کنندگان باید در سریعترین زمان ممکن و به بهترین شیوه اجرا شود .
بعد از این صحبتها شهردار سروستان در خصوص رفع مشکلات معیشتی پرسنل و ایجاد رفاه لازم پرسنل اظهار داشت: با ایجاد زیرساخت های لازم، باید مشکلات پرسنل به حداقل برسد تا تمام توان آنها در ساعت کاری متوجه انجام وظایف شان باشند.
آقای برزگر رئیس شورای اسلامی نیز در این نشست ضمن تبریک هفته نکوداشت شهردار یها و دهیاری ها به شهردار و کارکنان شهرداری گفت: با همدلی و یکرنگی که در شورای شهر و مجموعه مدیریت شهرداری وجود دارد امیدوارم بتوانیم در کنار رفع موانع و مشکلات شهری به رفع مشکلات کارکنان خدوم شهرداری بپردازیم و به وعده هایی که داده ایم جامه عمل بپوشانیم.

 

از   0   رای
0

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
طراحی سایت سئو مرکز طراحی وب زئوس