شهرداری سروستان


دوشنبه 10 اردیبهشت 1403

برگزاری آئین تودیع و معارفه شهردار سروستان
    
تعداد بازدید: 726
    
زبان : فارسی
         
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1401/6/1

🌲اخبار شهرداری  سروستان🌲

✅با حضور مسئولان استانی و شهرستانی صورت گرفت؛ برگزاری آئین تودیع و معارفه شهردار سروستان 

دوشنبه 31 مرداد ماه 1401 مراسم تودیع و معارفه شهردار سروستان در محل فرمانداری برگزار شد.

🔸به گزارش واحد روابط عمومی شهرداری سروستان ؛ آئین تودیع و معارفه شهردار سروستان با حضور مهندس اصنافی مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری ، مهندس مهرآفرین معاونت دفتر امور شهری و شوراها، مهندس فریدیان فرماندار شهرستان سروستان ، جمعی از مدیران ارشد شهرستانی ، اعضاء شورای اسلامی شهر ، همکاران و کارکنان شهرداری و همچنین جمعی از معتمدین شهر سروستان در محل فرمانداری برگزار گردید.

🔸مهندس اصنافی مدیر کل دفتر شهری در جریان برگزاری ،آئین تکریم و معارفه شهردار جدید  عنوان کرد . در کنار تمام دستگاه هایی که در شهرستان و شهر مستقر هستند ، شهرداری مسئولیت مدیریت فیزیکی شهر  را به عهده دارد که این موضوع با همت ، وحدت و همکاری همه دستگاه ها تحت نظر امام جمعه و فرماندار مسائل شهر را  پیش خواهند برد  .

🔸در این مراسم مهندس فریدیان فرماندار شهرستان  نیز با اشاره به ظرفیت های موجود و دغدغه های مردم، شورا و شهرداری سروستان را به تلاش حداکثری جهت رفع موانع و خدمت رسانی موثر فراخواندند.

🔸برنامه بعدی این مراسم سخنرانی مهندس شیروانی شهردار سروستان بود که در ابتدا با معرفی و گزارشی کوتاه از سوابق خدمتی خود بیان داشتند : اینجانب کارشناس ارشد مهندسی عمران ، گرایش مدیریت ساخت که از بدو ورود به عرصه کار ، فعالیتم را در سال 1387 در شهرداری مهردشت یزد با پست معاونت و مسئول عمرانی و شهرسازی آغاز کردم .

در سال 99 به شهرداری سروستان به عنوان مسئول واحد فنی و شهرسازی انتقال و از ابتدای شروع دوره ششم شورای اسلامی به عنوان سرپرست شهرداری سروستان انجام وظیفه کردم .

همچنین با تقدیر و تشکر از همکاران در مجموعه شهرداری گفتند : شهر سروستان با برخورداری از مردمانی فرهیخته و مسئولانی دلسوزی که دارد ، قطعا آینده ای روشن خواهد داشت . هرچند این روزها شهر سروستان به واسطه برخی از مسائل ، در شرایطی خاص قرار دارد ، خانواده شهرداری با حمایت های همه جانبه اعضاء محترم شورا با تمام جدیت و تلاش مضاعف ، خدمت رسانی به مردم شریف سروستان را سرلوحه کار خود قرار داده و در جهت توسعه و پیشرفت شهر سروستان ، تهدیدهای پیش رو را تبدیل به فرصت خواهیم کرد .

🔸آقای برزگر رئیس شورای اسلامی شهر ضمن تقدیر و تشکر از مسئولین محترم  و حاضران در جلسه روند برگزیده شدن مهندس شیروانی به عنوان شهردار منتخب ، سخنانی ایراد و همچنین گزارشی کوتاه از خدمات شایسته مهندس شیروانی در دوران تصدی سرپرستی شهرداری ، به اطلاع عموم حاضرین رساندند.

 در این مراسم شورای اسلامی شهر در خصوص زحمات و تلاشهای شبانه روزی مهندس شیروانی در مدت زمان تصدی سرپرستی شهرداری با اهدا لوح تقدیر  قدردانی و تشکر خود را ابراز نمودند .

🔸در پایان این آئین، ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های مهندس باقری شهردار سابق ، مهندس شیروانی با دریافت حکمی با امضاء استاندار فارس ، از سوی مسئولان حاضر در جلسه، رسما به عنوان شهردار جدید  شهر سروستان معرفی و فعالیت خود را آغاز کردند .

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

🌲 کانال خبری روابط عمومی شهرداری سروستان 🌲

https://chat.whatsapp.com/LnZ27r0Hj1A88PdYHv9vWb

 

از   0   رای
0

طراحی سایت سئو مرکز طراحی وب زئوس